23 september 2008

En härlig tisdag

Så härligt väder idag. Har pluggat lite, börjat skriva på dispositionen inför uppsatsen som ska in på fredag. Känns skönt att vara lite på G. Sen tog jag en tur upp till Gränby. Var in på frisören och bokade en tid för permanent. Jag har klippt mitt hår två gånger sen i midsommras och jag har inte blivit riktigt nöjd någon av gångerna. Inte likt mig. Så nu ska jag minsann få en frisyr med volym. Längtar så till måndag klockan 16.


Det där med shoppingförbudet har skitit sig ordentligt nu. Jag handlar kläder stup i ett. Känner att jag är redo för en lång och kall vinter. Har nämnligen köpt flera underbara koftor. Plus ett och annat till.


Nej nu är det dax för lite middag sen ska jag ut och träna ikväll. Ser fram emot att få röra lite på mig.



Foto från förra veckan när jag tog bussen ut till farmor och farfar.

Inga kommentarer: