27 september 2008

Ja vad ska man säga

Jag hade ju inga planer på att shoppa något i Stockholm igår. Ja kanske ett par skinnhandskar. Det var väl det enda som jag inte kom hem med.







Jag hittade ett par fina stövlar på din sko, med nedsatt pris. Sen inne på SOUK hittade jag en liten väskaffär. Med väldigt fina väskor. Jag köpte en fin med detaljer, som till exempel dragkedjan på locket.


Lyckan var gjord! På väg till stationen kännde jag mig alldeles fnittrig. Shoppinghög!

Imorrn ska jag på en samlarmässa med min mor. Ska kolla efter lite fler gamla tekoppar till min lilla samling. Det gäller ju att det är ett överkomligt pris. Ta zebrakoppar till exempel. De kan man få ge en tusenlapp styck för och det känns ju lite väl högt.

Men min mässa känns lite lugnare än den som min sambo har varit på idag. En öl och whiskey mässa i Stockholm. Det lät som att han var i ganska fin form för ett tag sen.

Inga kommentarer: