10 september 2008

Än så länge har det inte blivit en tur till Plantagen. Martin kom hem från jobbet och frågade om det verkligen måste ske idag? Och nej det måste ju inte det. Känner att jag inte har tid riktigt om jag ska till stockholm imorrn, det försvinner ju lästid då.

Så jag tog en minipaus nu ialla fall. Har städat skrivbordet. Det måste ju finnas plats här både får plugg och för roliga kreativa idéer. Så nu får kursklitteraturen och blocken en egen liten del på hyllan över skrivbordet. Frågan är bara hur jag ska kunna plugga här efter imorgon. Jag råkade trycka på köp häromdagen. Så imorgon eller i övermorgon kommer ett paket med ett digitaliseringsbord el. ritbord och en liten fotoskrivare. En annan modell än den jag visade tidigare. Så i helgen eller mot slutet av nästa vecka ska jag verkligen testa mina nya tillbehör.

Inga kommentarer: