6 september 2008

Jag gav mig själv köpstopp på kläder när jag bestämde mig för att gå ner i vikt. Hittills har köpstoppet faktiskt fungerat bra. Men nu känner jag att det är dax att släppa lite på köpstoppet.


Jag har tänkt åka in till Sthlm i veckan som kommer. Mest för att besöka Nationalmuseum och Moderna måste kolla lite inför min kommande uppsats. Dessvärre kan jag nog inte låta bli att ta en tur på stan också.


Det jag mest av allt är ute efter är toppar. Vita, både långärmade och kortärmade. Jag vet hur jag vill ha dem, men än så länge har jag inte hittat några bra. Sen skulle det inte sitta helt fel med en mysig kofta inför vintern.

Typ en sån här. Jag har svårt att köpa koftor på hösten, för det är så mycket ull i allt då som kliar. Men den här snyggingen är i 100% bomull.

Inga kommentarer: