10 september 2008

Läser & läser

I dag är en dag utan seminarier. Så skönt. Men vi har blivit indelade i grupper inför nästa vecka. Då ska varje grupp redovisa olika artiklar för varandra. Så nu har jag lite att göra. Har precis suttit och skrivit ut tre artiklar om arkitektur. Men en är på norska. Jag tycker inte riktigt om att läsa på norska. Fast hellre det än på danska.

Nu känns det som att det är höst på allvar. I söndags var vi ut till farmor och farfar och då passade jag på att ta med mina pelargoner dit för vinterförvaring. Så nu ekar det tomt i köksfönstret. Hade tänkt ta en promenad till Plantagen idag. Får se om jag hinner och orkar. Men det vore ju annars väldigt smidigt. LIte motion + nya blommor och nya krukor. JAg har inte köpt nya blomkrukor sen vi renoverade lägenheten och känner att det vore dax för något nytt.

Inga kommentarer: