5 september 2008

Student igen

Nu är det bestämt jag ska plugga i höst. Jag var på jobbet i måndags och lämnade min tidsredovisning och hämtade resten av mina saker. Jag hade verkligen boat in mig där. I kassen fanns skor, en kofta, en flaska saft, hårt bröd, musli och te. Bland annat. Då fick jag reda på att om jag skulle jobba som handläggare ville cheferna i Sthlm att man som extra anställd skulle vara placerad i Tumba. Och det känns ju inte direkt kul att pendla så långt utan då pluggar jag istället.



Idag har jag tagit tag i en del praktiska saker. Som till exempel innförskaffande av block, pärm och en del kurslitteratur. Kan ju vara bra att ha.



Det är ett tag sedan jag läste konstvetenskap B så jag känner att jag måste friska upp minnet lite. Hänger inte med i alla diskussioner. Så när Martin kom hem från jobbet idag. Låg det en massa pärmar och papper i hallen och runt mig i soffan. Det är en enorm mängd med papper och material jag har samlat på mig under mina 4 år som student. Men lite ordning har jag ändå för jag hittade det jag letade efter.

Inga kommentarer: