2 april 2008

Dagens foton

Jag fick hem tygerna som jag beställde från Stoff och Stil i förra veckan. Tyghögen har legat och väntat sedan dess, men igår kväll tog jag tag i det. Det blev två kuddfodral till soffan. Ett grönt och ett brunt. Sydde på sidenband för att enkelt kunna ta av och på kuddfodralen. På det ena sydde jag in en liten etikett också. Det blev toppen, ser ut som ett köpt kuddfodral då.


Jag kan inte låta bli att bli lite glad när jag tittar i vår balkonglåda. Vid första ögonkastet ser den rent förfärlig ut, men så tittar man lite närmre. Då hittar man några gröna skott. Lavendeln från förra sommaren har överlevt. Det är ganska fantastiskt.




1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är! Ser jättefint ut! hör av dej när du slutar imorrn. skulle 14.00 passa? då hinner vi ta en promenad o så :)