17 april 2008

Jag tar fem minuter för att uppdatera bloggen

Det var ett tag sen jag bloggade sist, men det har helt enkelt inte funnits tid. Först förkylningen, den var riktigt hemsk. Den gick som baklänges. Började med rethosta och slem för att i slutet av förra veckan börja nysa och bli snorig, konstigt var det.

Sen tar skolan upp en del av min tid nu om man säger så. I måndags skrev jag praktikrapport samt gjorde en första disposition över uppsatsen. Igår läste jag genusteorier (samtidigt som jag tvättade inte mindre än 7 maskiner tvätt) för att sedan ha handledning på eftermiddagen. Idag har jag varit på seminarium om våra praktikplatser, det var riktigt intressant. Sen har jag fortsatt att läsa, mycket intressant men också saker som gör mig riktigt förbannad.

Imorgon, då tanken är att jag bara ska sitta hemma och läsa, tänkte jag nog smita upp till Gränby ett tag. Jag tror nämligen at det är hög tidd att göra något åt min frisyr, ja eller det som var en frisyr i vintras. Dax att klippa det kortare.

Jag har egentligen så mycket roliga saker jag skulle vilja blogga om men just nu finns det inte riktigt tid.

Inga kommentarer: