29 april 2008

Nu börjar sommaren ta form

Nu har vi äntligen satt oss ner och bokat färjebiljetterna till Gotland. Vi kommer att vara borta söndag till fredag i mitten av juli. Det ska bli alldeles underbart. Se en massa och fota MYCKET!

Sen ska vi väl också börja kolla på en weekendresa till Köpenhamn. Jag älskar verkligen den staden. Jag och M var där våren/sommaren 2002 så det är hög tid att vi åker dit igen.


Annars blir det nog en lugn sommar. Nu när det är fint ute på landet är det bara att hoppas på lite fint väder under semestern så att vi kan njuta lite där.


Tillbaka till verkligheten...Idag ska jag till tandhyginisten, har dragit ut på det besöket alldeles för länge. Sen tänkte jag få en del skrivet så att jag med gott samvete kan ta ledigt imorgon. Det blir en relativt lugn dag för jag känner inte att jag har tid att ligga och må dåligt på torsdag. Jag måste skriva så att jag har channs att hinna klart med uppsatsen i tid. Så jag är väl ingen riktig student som häller i mig champagne imorgon utan en trist och ansvarsfull student som helst av allt vill lämna studentlivet bakom sig och bli en arbetare som alla andra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman! Hoppas att gårdagen var bra =) Å gotland då måste ni gå förbi vårat hus i visby, det är super gulligt, stora kramar Moa