17 april 2008

Ingen frissa imorrn

Nä det blir ingen tur till Gränby imorrn för att klippa mig, för jag har redan varit där. Vi var upp dit och handlade så medan jag klippte mig åkte M hem och började med middan. Bra deal eller hur? Nu är det en kort snygg, sluttande page igen.



Köpte en bodylotion från The Body Shop också. I deras nya doftserie Moringa. Det är en lättare doft än vad de brukar ha, lite blommig. Tror den kan bli en favorit.


Bild lånad från The Body Shop.


Sen har jag äntligen tagit tag i mina planer inför hösten. Jag har sökt 4 kurser, två distanskurser. Tanken är att jag ska börja söka jobb nu till sommaren men med tanke på att det inte är någon lätt branch jag vill in i så tänker jag plugga medan jag söker jobb, i alla fall en termin till. Sisra ansökningsdagen till höstens högskoleutbildningar går ju ut imorgon.

Inga kommentarer: