24 april 2008

Svårt att koncentrera mig

Idag har jag inte haft mycket koncentration. En hel del har att göra med lilla Gustav, tänk att han äntligen är här. Sen har det varit så fint väder att det inte har gått att sitta stilla.



Jag tog en promenad till affären vid lunch, jag orkade inte laga mat och ville samtidigt komma ut. Lösningen på problemet - en sallad från ICA.




Hittade massor att fota på vägen.



På eftermiddan har jag i alla fall försökt göra lite nytta. Har skrivit rent anteckningarna från intervjuerna, printat ut en massa material som jag fick och läst och skrivit. Nu sitter jag dock fast med dessa j*vla teorier.


Avslutar med en bild på den plats där jag njöt av solen medan jag läste.






3 kommentarer:

Anonym sa...

grattis moster! :) haha ja, silvertejp brukar funka till det mesta. har dock inte det skojjigaste färgen.. =P

ska åka bort under helgen men om kameran finns kvar under nästa vecka tar jag mej gärna en titt på den och du får gärna visa mej lite hur den fungerar så ska jag överlägga med herrn i huset ;)

trevlig helg! kramar

Anonym sa...

Åh vad mysigt :) Hälsa familjen! Kramar

Anonym sa...

Tyckte det blev jättefint fast dåligt väder. du får gå in o kika :)