8 april 2008

Förkyld

Här hemma händer det inte mycket. Jag har nämligen blivit ordentligt förkyld. I söndags på väg in från landet kände jag hur jag började få ont i halsen, sen blev det bara värre och värre. Igår låg jag i soffan hela dagen. Idag är det dock lite bättre.


Fick inte så många bra foton i söndags. Det var ju ganska trist väder. Ett bra blåsippefoto blev det dock.


I fredags sydde jag ett till kuddfodral. I höstas köpte jag en sjal på H&M som jag blev förälskad i. Dock är sjalen för stor för att jag ska använda den. Så jag satte saxen i den, för att nu kunna njuta av den varje dag istället. Jag har fortfarande tyg kvar till en till men det får bli ett senare projekt när jag orkar mer.


Nu ska jag göra en kopp te tror jag och bege mig tillbaka till soffan.

Inga kommentarer: