8 maj 2008

Huvudvärk

Jag vaknade straxt efter klockan 3 i natt och hade så fruktansvärt ont i huvudet. Drömde att folk höll på att trava små bokhyllor på varandra och det gjorde att för varje hylla som las på högen högg det till i mitt huvud?! Konstigt konstigt. Men jag gick upp på toa och somnade sedan om. Men sen vaknade jag i morse och huvudvärken är kvar. Så nu ska jag dricka ett stort glas kaffe i hopp om att det kan lätta lite på det onda. Sen blir det nog lite läsning på balkongen. Har hoppat i min nya gröna klänning, ett riktigt fynd. 49 kronor på H&M (får se om jag hittar en bild på den sen, sitter nämligen inte vid min dator). Sen ikväll blir det förhoppningsvis en tur ut till F&F (farmor och farfar) då ska jag gå loss och fota våren i deras trädgård.

Den här huvudvärken gör verkligen att jag länktar till helgen....

Inga kommentarer: