6 maj 2008

En tur ner på stan

Jag har varit en tur ner på stan. Var tvungen att hämta en bok som min handledare hade hittat till min uppsats. Och jag tror hon hade rätt, den här boken är bra! Sen var jag in en sväng på Collection. De har möblerat om. Nu fanns det mer scrapp-prylar där inne, inte bara kort saker. Och mer saker skulle tydligen komma in. Affären ska tydligen byta namn nu under maj månad, tror jag har en aning om vad det kan bli.

Hittade ett stort grönt skåp som nu var till salu där inne. Men det skulle behövas en villa med högt i tak för att köpa det skåpet. + lite mera pengar. Men man kan ju alltid få drömma lite.

Har fått hem H&Ms höst och vinter katalog i dag. Hittade en del snyggt, mest underkläder och accesoarer. Det andra är det lite tidigt att titta på än.

Inga kommentarer: