7 maj 2008

Kunde inte somna igår. Satt och skrev på uppsatsen till sent. Stängde av datorn fem i tolv och då hade jag precis varit in och kollat vad det är för inlämningsdatum på uppsatsen. Den 26 maj. Jag fick hjärtat i halsgropen och sen kunde jag inte koppla av och sova. Låg och vred och vände på mig i en evighet.

Jag skrev lite till nu på förrmiddan för att sen maila iväg utkastet till min handledare. Vi har nämligen möte på fredag.

Vilket tråkigt väder det är idag. Borde gå och handla mjölk så att jag kan få i mig lite kaffe och te. Kasta sopor, och städa upp lite i köket. Det ser ut som ett bombnedslag där inne. Borde väl också ta en tur ner i källaren och lägga in lite saker i förrådet. Känns skönt att rensa lite uppe i lägenheten. Om man orkar ta sig för något när det är så trist väder...

Inga kommentarer: